Kontakt

Hvem gør hvad?

Afdelingsbestyrelsen indkalder til afdelingsmøder og gennemfører mødets beslutninger, Fører tilsyn med daglig drift og sørger for ro og orden, Laver forslag til regnskaber og budget, er bindeled mellem beboere og Bo-Vita/BO-VEST, er beboernes talerør, støtter sociale arrangementer i afdelingen, sørger for udlejningen af selskabslokalet kontakt

Ejendomskontor hjælper dig hvis din vandhane drypper, der mangler vand, der er opstået en skade, vaskerierne ikke virker eller du skal have lavet en ny vaskebrik, eller opdateret din nøgle. Har du bil så laver vi en parkeringstilladelse, Kort sagt, så hjælper vi med alt det som vi kan, både når du flytter ind, i mens du bor her, og når du en dag skal flytte.
Vi har åben for personlig betjening hver dag fra kl. 9-10 og du kan ringe imellem kl. 10-12 på. Tlf. 35 85 06 34
Vi bor på Vermundsgade 43a (den store glasbygning)
kontakt

Forandringsplanens Sekretariat hjælper med spørgsmål vedr. renovering af Den Grønne Trekant. Sekretariatschef Michael Agerbæk. Kontakt:

Trivselsteamet hjælper blandt andet med at: Sparre ved planlægning af frivillige årstidsaktiviteter og sociale arrangementer i boligafdelingen
Understøtte frivilligt arbejde i boligafdelingerne
Koordinere i forhold til tilbud i lokalområdet.
kontakt: .

Tryghedsteamet hjælper blandt andet med at behandle beboerklager herunder overtrædelser af husordenen (ofte med hjemmebesøg hos de involverede), facilitere konfliktmæglingsmøder ved beboerstridigheder, visitere sociale sager til myndighederne, igangsætte tryghedsskabende indsatser, hvis naboer oplever utryghedsskabende ophold i kældre og på fællesarealer, visitere kriminelle forhold til politiet, udføre tryghedsskabende foranstaltninger, handle i forhold til ulovligt ophold i lejemål
kontakt: .