Kontakt

Hvem gør hvad?

Afdelingsbestyrelsen indkalder til afdelingsmøder og gennemfører mødets beslutninger, Fører tilsyn med daglig drift og sørger for ro og orden, Laver forslag til regnskaber og budget, er bindeled mellem beboere og Bo-Vita/BO-VEST, er beboernes talerør, støtter sociale arrangementer i afdelingen, sørger for udlejningen af selskabslokalet kontakt

Ejendomskontor hjælper med sager, som vedrører din bolig, parkering, nøgle, brik til opgangen og vaskeriet,... kontakt

Forandringsplanens Sekretariat hjælper med spørgsmål vedr. renovering af Den Grønne Trekant. Sekretariatschef Michael Agerbæk. Kontakt:

Trivselsteamet hjælper blandt andet med at: Sparre ved planlægning af frivillige årstidsaktiviteter og sociale arrangementer i boligafdelingen
Understøtte frivilligt arbejde i boligafdelingerne
Koordinere i forhold til tilbud i lokalområdet.
kontakt: .

Tryghedsteamet hjælper blandt andet med at behandle beboerklager herunder overtrædelser af husordenen (ofte med hjemmebesøg hos de involverede), facilitere konfliktmæglingsmøder ved beboerstridigheder, visitere sociale sager til myndighederne, igangsætte tryghedsskabende indsatser, hvis naboer oplever utryghedsskabende ophold i kældre og på fællesarealer, visitere kriminelle forhold til politiet, udføre tryghedsskabende foranstaltninger, handle i forhold til ulovligt ophold i lejemål
kontakt: .